1. Rekisteröityminen

Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana Nougat Retail Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että Nougat Retail Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Nougat Retail Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Nougat Retail Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.

Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus

Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen palveleva henkilökuntamme auttaa mielellään myös puhelimitse kaikissa tiedusteluihin ja tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo. 11.00 -18.00 Puh. 010 387 3980. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Nougat Retail Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.

Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.

Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Nougat Retail Oy:lla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

3. Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät ALV:n 24%. Voimassa oleva hinta on hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR).

4. Toimitus

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kolmesta- seitsemään (3-7) arkipäivää. Jos Tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.

Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä mainittu.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.

Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Nougat Retail Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

Nougat Retail Oy toimittaa tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Nougat Retail Oy:n toimitukset tapahtuvat Itellan välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen Nougat Retail Oy:n kanssa.

Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.

Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.

5. Maksuehdot

Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Ennakkomaksu pankkien maksupainikkeilla tai luottokorteilla: Lähetämme tilauksen yllä (kohdassa toimitus) mainitussa aikataulussa maksusuorituksen jälkeen.
b) Lasku: Voimme laskuttaa kaupunkia / kuntaa ja yritysasiakkaita. Laskutuksesta tulee sopia Nougat Retail Oy:n kanssa erikseen olemalla yhteydessä meihin.

6. Palautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.

Jos asiakas haluaa vaihtaa tuotteen, suorittaa hän palautuksen neljäntoista (14) päivän kuluessa ja tekee uuden tilauksen.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@nougat.fi tai puhelimitse 010 387 3980 ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Nougat Retail Oy, Bulevardi 11, 00120 Helsinki.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti vahinkoilmoitus lähimmässä postin toimipisteessä. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Reklamaatio

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Nougat Retail Oy:lle, joko sähköpostitse osoitteeseen info@nougat.fi, postitse osoitteeseen: Nougat Retail Oy, Bulevardi 11, 00120 Helsinki tai puhelimitse 010 387 3980. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Nougat Retail Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Nougat Retail Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

Nougat Retail Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Nougat Retail Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Nougat Retail Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Siirry takaisin ylös