Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen

Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana Nougat Retail Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että Nougat Retail Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Nougat Retail Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Nougat Retail Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.

Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus

Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen palveleva henkilökuntamme auttaa mielellään myös puhelimitse kaikissa tiedusteluihin ja tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo. 11.00 -18.00 Puh. 010 387 3980. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Nougat Retail Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.

Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.

Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Nougat Retail Oy:lla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

3. Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät ALV:n 24%. Voimassa oleva hinta on hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR).

4. Toimitus

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kolmesta- seitsemään (3-7) arkipäivää. Jos Tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.

Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä mainittu.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.

Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Nougat Retail Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

Nougat Retail Oy toimittaa tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Nougat Retail Oy:n toimitukset tapahtuvat Itellan välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen Nougat Retail Oy:n kanssa.

Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.

Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.

5. Maksuehdot

Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Ennakkomaksu pankkien maksupainikkeilla tai luottokorteilla: Lähetämme tilauksen yllä (kohdassa toimitus) mainitussa aikataulussa maksusuorituksen jälkeen.
b) Lasku: Voimme laskuttaa kaupunkia / kuntaa ja yritysasiakkaita. Laskutuksesta tulee sopia Nougat Retail Oy:n kanssa erikseen olemalla yhteydessä meihin.

6. Palautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.

Jos asiakas haluaa vaihtaa tuotteen, suorittaa hän palautuksen neljäntoista (14) päivän kuluessa ja tekee uuden tilauksen.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@nougat.fi tai puhelimitse 010 387 3980 ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Nougat Retail Oy, Bulevardi 11, 00120 Helsinki.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti vahinkoilmoitus lähimmässä postin toimipisteessä. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Reklamaatio

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Nougat Retail Oy:lle, joko sähköpostitse osoitteeseen info@nougat.fi, postitse osoitteeseen: Nougat Retail Oy, Bulevardi 11, 00120 Helsinki tai puhelimitse 010 387 3980. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Nougat Retail Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Nougat Retail Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

Nougat Retail Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Nougat Retail Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Nougat Retail Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Voimassa 06.11.2009 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Nougat Retail Oy, y-tunnus 2160103-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Nougat retail Oy on suomalainen yritys, jonka toimitilat sijaitsevat osoitteessa Vanha talvitie 11 A 4krs , 00580 Helsinki.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.nougat.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron
  • laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:Nordiea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n sivuston kautta.

Maksut Checkoutin kautta

Mikäli haluat maksaa Checkoutin maksutapojen kautta, Nougat Retail Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Nougat Retail Oy vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Checkout Finland Oy:lle.
Checkout Finland Oy toimii maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Checkout Finland Oy on myös maksun saaja.
Checkout Finland Oy, y-tunnus: 2196606-06
Varastokatu 3A
33100 TAMPERE
Puhelin: 0800 552010

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Lasku – Klarna

Laskulla maksat helposti ja turvallisesti kun tavara on ensin kotonasi. Maksuaika on 14 päivää.
Maksumuistutuksesta veloitetaan voimassa olevan lainsäädännön mukainen muistutusmaksu, alkaen 5 € sekä kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko (viitekorko lisättynä 7% lisäkorolla). Luottotiedot tarkistetaan ennen luoton myöntämistä ja toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Laskutuslisä 5 €.

Lisätietoja Laskusta http://klarna.com/

Osamaksu – Klarna

Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi) tai kaupan kassalla tarjotuissa kiinteämmissä maksuaikatauluissa (3-36 kk), kun ostoksesi ylittää 100 €.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Osamaksuvaihtoehtojen kulut:

Maksuaika Vuosikorko Avausmaksu Laskutusmaksu
3kk 0% 9,90 € 3,95 €
6kk 0% 19 € 3,95 €
12kk 0% 29 € 3,95 €
24kk 9,95% 29 € 3,95 €
36kk 9,95% 29 € 3,95 €
Tili 22% 0 € 3,95 €

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: http://www.klarna.com/klarna-tiliehdot.pdf

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia nyt myös käyttämällä Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa http://www.klarna.fi

Toimitusaika

TÄLLÄ HETKELLÄ TOIMITUSAIKA ON NORMAALIA PIDEMPI. HALLITSEVASTA TILANTEESTA JOHTUEN VERKKOKAUPPA TILAUSTEN MÄÄRÄ ON SUUREMPI JA KÄSITTELYSSÄ MENEE PIDEMPI AIKA.

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kolmesta- seitsemään (3-7) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
Toimitustapa ja toimituskulut

Postipaketin hinta määräytyy painon mukaan.

Nouto postista

  • 0,100 kg 6,00€
  • 2kg 8,00€
    *5kg 10€
    *10kg 15€
  • 30kg 20,00€

Muissa tapauksissa, jos toimituskulut ovat epäselvät, ota yhteyttä meihin sähköpostitse info@nougat.fi tai puhelimitse 010 387 3980.

Toimitamme tilaukset vain pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella.

POSTISTA NOUTAMATTA JÄTETYT LÄHETYKSET

Posti säilyttää pakettia 7 päivää, jonka jälkeen se palautuu meille. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 20 euron käsittelymaksun.

NOUTO NOUGAT SHOWROOMILTA

Lähetykset voidaan myös noutaa veloituksetta Showroomiltamme Kalasatamasta. Osoite Vanha talvitie 11 A 4krs. Lähetämme sähköpostitse ilmoituksen, kun tilaus on valmiina noudettavissa. Olemme paikalla normaalisti niin toimiston aukioloajat, mutta soitathan meille ennen

Haluamme säästää luontoa, joten pakkaamme lähetykset pääosin meille saapuneisiin laatikoihin eli kierrätämme niin paljon pakkausmateriaalia kuin mahdollista. Ei ehkä aina kaunista, mutta ekologista.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Hygieniatuotteilla ei ole vaihto-, eikä palautusoikeutta.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
pankkitilinumerosi
sekä kopio Nougat Retail Oy:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite

Nougat Retail Oy
Vanha Talvitie 11 A 4krs, 00580 Helsinki

Kun olet palauttamassa tai vaihtamassa tuotetta, ilmoita siitä meille joko sähköpostitse info@nougat.fi tai puhelimitse 010 387 3980 ennen lähettämistä.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä vialliset tuotteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@nougat.fi, puhelimitse 010 387 3980 tai postitse:

Nougat Retail Oy
Vanha Talvitie 11 A 4krs, 00580 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postin toimipisteeseen.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Nougat Retail Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Nougat Retail Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit